Wednesday, July 30, 2014

DYL | Seize last-minute opportunities.


It was a particularly drowsy Friday morning when I came across an exciting voicemail on my phone. Marie from Walkie Talkie had asked me if I wanted the test something for VIJF and write an article about it. Of course! Small catch, the 'something' I had to test was taking place the very next morning and I had to assemble a group of four friends by noon. At that point I could've declined the offer because it was a bit of a hassle but saying no to a great opportunity doesn't make you happy, now does it? So that's why I got myself in determination mode and made it happen. Game, set, match! The result of my wellness adventure is yours to read on the VIJF blog (in Dutch). 

Seize your own last-minute opportunity and enter the 'Zalige Zomer' competition now (until August 3)! I can assure you, you won't regret it. 

Het was een bijzonder druilerige vrijdagochtend toen ik een opwindende voicemail op mijn gsm aantrof. Marie van Walkie Talkie had me gevraagd of ik iets wou uittesten voor VIJF en er een artikel over wou schrijven. Uiteraard! Kleine adder onder het gras, het 'iets' dat ik moest uittesten ging al de volgende ochtend door en ik moest een groep van vier vriendinnen samenstellen tegen de middag. Op dat moment kon ik het aanbod evengoed afwijzen omdat het nogal lastig te verwezenlijken was, maar nee zeggen tegen zo'n geweldige kans maakt je niet gelukkig, toch? Daarom ging ik vol vastberadenheid van start om mijn slag thuis te slaan. Game, set, match! Het resultaat van mijn wellness avontuur kan je lezen op de VIJF blog

Grijp zelf een last-minute kans en neem snel deel aan de 'Zalige Zomer' wedstrijd (nog tot 3 augustus)! Ik verzeker je dat je er geen spijt van zal krijgen.

Cheers!
Naomi, x.

No comments:

Post a Comment